Friday, November 10, 2006

Milano

A disen: "La cansun la nass a Napoli",
e certament gh'ann minga tütt i tòrt,
Surriento, Margellina, tütt i pòpoli
i avrann cantàa almeen un miliun de vòlt.

Mi speri che se uffendarà nissün
se parlum un ciccin anca de nümm.

O mia bèla Madunina, che te brilet de luntan
tüta dòra e piscinina, Ti te dòminet Milan
sòta Ti se viiv la vita, se sta mai cuj man in man.

Canten tücc: "Luntan de Napoli se möör",
ma pö vegnen chi a Milan!

Adess gh'è la cansun de Ròma magica
de Nina, el Cupolone, el Rugantin.
Se sbaten in del Tever: "Ròma tragica!"
Esàgeren, me paar, un ciccinin...

Speremm che vegna minga la mania
de metess a cantà: "Malano mia!"...

O mia bèla Madunina, che te brilet de luntan
tüta dòra e piscinina, Ti te dòminet Milan
sòta Ti se viiv la vita, se sta mai cuj man in man. 

Canten tücc: "Luntan de Napoli se möör",
ma pö vegnen chi a Milan!

Sì, vegnii senza paüra,
nümm ve slungaremm la man:
tütt el mund l'è on gran paees
- e semm d'acord! -

ma Milan l'è on gran Milan!

O mia bèla Madunina [Giuvann D'Anzi]



L'amore per la propria citta' e' difficile da spiegare, o da giustificare. Milano e' una bella citta', e' una citta' viva, attiva. E' una citta' che non mette un vestito scollato per mostrare i suoi gioielli, ma va spogliata a poco a poco, e rivela le sue grazie solo a chi sa amarla davvero, solo a chi ne riesce a conquistare lo spirito. Milano non e' esibizionista, non urla al mondo, non si vanta. Milano non parla. Fa. Milano lavora, produce, corre. Milano vive ogni istante della sua vita, e ogni milanese la vive a suo modo. Milano e' ospitale, "nümm ve slungaremm la man", ha orgoglio ma non e' boriosa... Milano e' piena di idee e di spinta creatrice. Milano e' piena di elettrica voglia di fare.

Ma non e' per questo che amo Milano, non basta. Una volta Franci mi aveva forwardato un messaggio che mi aveva molto colpito, sull'amore per la propria citta'. non mi ricordo l'autore del messaggio, ma sostanzialmente ammetteva di amare la sua citta' non per il fatto, supposto o reale, che fosse migliore di altre. Ma perche' era SUA.

Non c'e' nulla di piu' umano: amo Milano perche' e' la mia citta', ed io sentiro' sempre l'impronta del suo spirito discreto, onesto, pulito.

PS: Milano l'ha costruita Chuck Norris ;)

No comments: